תקלה עולמית בוואטסאפ / כל רגע - העידן הדיגיטלי • סקר - הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כל ר×'×¢ - ×
כל ר×'×¢ - ×"×¢×™×"ן ×"×"×™×'יטלי • סקר from www.kore.co.il
גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום:

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from www.pc.co.il
מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות .

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי.

גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from www.pc.co.il
משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות .

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

תקלה עולמית בוואטסאפ / כל ר×'×¢ - ×"×¢×™×"ן ×"×"×™×'יטלי • סקר - הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .. בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.